Sąlygos

Keltų bilietų pardavimo taisyklės ir sąlygos

1. Bendrosios Pardavimų sistemos naudojimo nuostatos

1.1. Svetainėje keltai.lt (UAB Estravel Vilnius, Konstitucijos pr. 26, LT-08105, Lietuva, įm. kodas 110781452, PVM kodas LT107814515,  toliau ― Pardavimų sistemoje) galima užsisakyti Keltų operatorių keleivių pervežimo ir kitas paslaugas realiu laiku iš Keltų operatorių rezervacinių sistemų.

1.2. Pardavimų sistema teikia galimybę visą parą palyginti Keltų operatorių siūlomas paslaugas, t.y. laisvų vietų prieinamumą, išvykimo ir atvykimo laikus, kainas ir papildomas paslaugas, taip pat teikia galimybę įsigyti Viking Line, Eckerö Line ir LindaLine Express (toliau ― Keltų operatoriai) keltų bilietus.

1.3. Naudojant rezervacijos sistemą klientas gali įsigyti kelto bilietą (toliau ― Bilietą) be papildomų mokesčių, t.y. netaikomi Estravel rezervacijos ar kiti papildomi mokesčiai.

1.4. Prieiga prie Pardavimų sistemos ir jos naudojimas yra tik paties vartotojo atsakomybė. Estravel yra Keltų operatorių pardavimų agentas ir veikia operatorių vardu. Estravel neatsako už jokius nuostolius ar žalą, patirtus dėl Pardavimų sistemos ar su ja susijusių programų naudojimo; taip pat neatsako už bet kokius nuostolius ar žalą, patirtą dėl Keltų operatoriaus paslaugos nevykdymo.

1.5. Naudodamas Pardavimų sistemą, klientas sutinka su svetainėje nurodytomis taisyklėmis ir sąlygomis, įskaitant šias taisykles ir sąlygas bei Keltų operatoriaus keleivių pervežimo sutarties sąlygas.

1.6. Užsakyti kelionių paslaugas bei teisėtai jas rezervuoti per šią svetainę gali tik suaugęs asmuo, galintis teisiškai sudaryti sutartį, t.y. asmuo, kuriam yra ne mažiau kaip 18 metų. Atsakomybė už rezervacijas ir užsakymus, įvykdytus neatitinkančio minėtų reikalavimų asmens, teks asmeniui, kurio banko sąskaita ar mokėjimo kortelė buvo naudojama apmokėjimo metu.

1.7. Pateikdamas duomenis Pardavimų sistemoje, asmuo sutinka tiek su savo, tiek su kitų asmenų, kuriems yra perkamos paslaugos, asmeninių duomenų perdavimu Keltų operatoriui. Taip pat sutinka perduoti duomenis ir trečiosioms šalims, jei tai susiję su sutarties sudarymu ir (arba) vykdymu.

1.8. Keltų operatorius ir (arba) Estravel turi teisę neparduoti paslaugos, jei klientas nesutiko su pardavimo taisyklėmis ir sąlygomis, nurodytomis Pardavimų sistemoje, arba jei nesumokėjo už užsakymą.

 

2. Pardavimų sistemos ir Bilietų naudojimas

2.1. Perkant Bilietą klientas turi sekti svetainės instrukcijas. Svetainėje yra pateiktos nuorodos, ant kurių klientas gali spustelėti ir peržiūrėti sąlygas ar susipažinti su papildoma informacija. Draudžiama įdėti neteisingą informaciją, atlikti dvigubas rezervacijas ar kitaip netinkamai naudotis sistema.

2.2. Klientas garantuoja įvestų keleivių duomenų teisingumą (asmeniniai duomenys, transporto priemonės matmenys, nuolaidos) ir prisiima atsakomybę padengti galimą žalą, atsiradusią dėl jo klaidos. Keltų operatoriai turi teisę patikrinti pateiktų duomenų teisingumą. Klientui suteikus neteisingus duomenis, Keltų operatoriai turi teisę paimti papildomą mokestį arba atsisakyti teikti kelionės paslaugas.

2.3. Prieš įsigydamas elektroninį Bilietą, klientas kruopščiai patikrina, ar visa užsakymo metu pateikta informacija yra tiksli ir teisinga. Visi kliento įvesti duomenys rodomi svetainėje, tam, kad būtų galima nustatyti ir ištaisyti visas klaidas prieš užsakant ar apmokant kelionių paslaugas. Jei kliento vardas, nurodytas ant elektroninio Bilieto, nesutampa su vardu, nurodytu kelionės dokumentuose, Bilietas yra negaliojantis.

2.4. Klientui apmokėjus Bilieto užsakymą per keltai.lt svetainę, tai reiškia kliento sutikimą sudaryti keleivių pervežimo sutartį su Keltų operatoriumi. Kliento užsakymas saugomas Pardavimų sistemoje du (2) metus, klientui pageidaujant, siunčiamas elektroniniu paštu.

2.5. Sutartis tarp kliento ir Keltų operatoriaus dėl keleivių pervežimo yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai Keltų operatorius patvirtina kliento užsakymą. Kai sudaroma sutartis, Estravel atitinkamai siunčia užsakymo patvirtinimą klientui el. paštu. Patvirtinimas bus išsiųstas ir SMS žinute kliento nurodytu mobiliojo telefono numeriu.

2.6. Klientas, negavęs Bilieto ar užsakymo patvirtinimo per vieną valandą po atlikto mokėjimo, privalo kuo skubiau apie tai pranešti Estravel.

2.7. Jei Keltų operatorius nepatvirtina kliento užsakymo, keleivių pervežimo sutartis nėra sudaroma, o Estravel grąžins klientui jo sumokėtą sumą.

2.8. Apmokėjimas už Bilietą yra atliekamas per elektroninę bankininkystę ir (arba) kreditine kortele.

2.9. Gavęs Bilietą, klientas turi nedelsiant patikrinti, ar informacija ant Bilieto yra teisinga (t.y. vardas, pavardė, maršrutas, kelionės data ir kita svarbi informacija). Esant klaidoms, būtina nedelsiant informuoti Estravel, nes vėlesnis klaidų taisymas, keitimas ar atšaukimas nėra galimas arba galimas tik taikant papildomą mokestį.

2.10. Jei klientui išduotame Biliete yra klaidų, atsiradusių dėl kliento neteisingai suvestų duomenų, bet kokie kliento pageidaujami pakeitimai galimi už papildomą mokestį. Tokiu atveju klientas įsipareigoja sumokėti visas išlaidas, susidariusias dėl Bilietų keitimo arba naujo Bilieto įsigijimo.

2.11. Keleiviai privalo laiku atvykti į registraciją, laikantis Keltų operatoriaus sąlygų ir taisyklių. Registracijai keleiviai turi pateikti rezervacijos numerį, nurodytą elektroniniame Biliete, taip pat keleivių asmens dokumentus (pasas, asmens kortelė) ir transporto priemonės dokumentus.

 

3. Keltų operatorių taikomos sąlygos

3.1. Be minėtų Pardavimų sistemos sąlygų ir taisyklių, per Pardavimų sistemą įsigytiems Bilietams taip pat taikomos bendrosios ir specialiosios Keltų operatorių sąlygos ir taisyklės. Prieš atliekant apmokėjimą už Bilietą, klientas privalo susipažinti su Keltų operatorių sąlygomis. Apmokėjimas už kelto Bilietą reiškia, kad klientas perskaitė ir sutinka su Pardavimų sistemos ir Keltų operatoriaus sąlygomis ir taisyklėmis.

3.2. Ant Bilieto pateikti kelto išvykimo ir atvykimo laikai arba kelionės maršrutas gali keistis. Priklausomai nuo oro sąlygų, techninių nesklandumų ar kitų priežasčių, kelto išvykimas gali būti atidedamas ar atšaukiamas.

3.3. Klientas turėtų tinkamai suplanuoti kelionę, kad esant išvykimo/atvykimo laiko pasikeitimui, tai klientui nesudarytų didelių nepatogumų tęsti tolimesnę jo kelionę.

3.4. Tuo atveju, jei reisas yra atidedamas ar atšaukiamas, Keltų operatorius nėra įpareigotas padengti keleivio išlaidas, susijusias su trečiųjų šalių paslaugų panaudojimu ar nepanaudojimu. Keltų operatorius taip pat neišmoka kompensacijos už galimai dėl reiso atidėjimo ar atšaukimo patirtus nuostolius ar žalą.

3.5. Keltų operatoriui atšaukus reisą, klientas turėtų teirautis išsamesnės informacijos Keltų operatoriaus, iš kurio buvo įsigytas Bilietas. Paprastai Keltų operatoriai informuoja savo keleivius apie atšauktą reisą ir pasiūlo alternatyvą, todėl yra svarbu nurodyti teisingą keleivio mobiliojo telefono numerį ir el. pašto adresą.

 

4. Bilieto keitimas

4.1. Bilieto keitimo sąlygos priklauso nuo Keltų operatoriaus, tokiais atvejais gali būti taikomas papildomas mokestis. Paprastai Bilietą galima pakeisti kitu Bilietu. Svarbu, akcijiniai Bilietai dažniausiai nekeičiami ir negrąžinami.

4.2. Informacija apie Bilieto keitimo ir grąžinimo sąlygas yra nurodoma užsakymo metu rezervacinėje sistemoje, šias sąlygas taip pat galite rasti nurodytas ant keleivio Bilieto.

4.3. Norėdami pakeisti rezervaciją, siųskite užklausą el. paštu keltai@estravel.lt (jūsų užklausa bus išspręsta per 24 valandas darbo dienomis) arba skambinkite (+370) 5 2125809. Už Bilieto keitimą taikomas Estravel paslaugos mokestis - 10 EUR.

 

5. Bilieto anuliavimas

5.1. Pardavimų sistemoje įsigyto Bilieto anuliavimas ir pinigų grąžinimas priklauso nuo Keltų operatoriaus taisyklių ir sąlygų. Už Bilieto anuliavimą taikomas Estravel paslaugos mokestis - 10 EUR. Mokestis nuskaičiuojamas nuo keltų operatoriaus patvirtintos grąžinimui sumos (jei pinigų grąžinimas yra leidžiamas pagal konkretaus keltų operatoriaus užsakymo sąlygas).

5.2. Už anuliuotą Bilietą grąžinama suma per 10 dienų yra pervedama į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo įvykdytas apmokėjimas. Bilietas gali būti anuliuojamas https://keltai.lt/lt/cancel

 

6. Kelionės dokumentai

6.1. Estravel ir Keltų operatoriai numato, kad visi keleiviai (įsk. vaikus) turi turėti tinkamai paruoštus dokumentus (vizas, pasus, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus ir t.t.). Skirtingų valstybių piliečiams gali būti taikomi skirtingi reikalavimai vizoms ir kitiems dokumentais. Keleivis yra atsakingas už savo asmens dokumentų bei kitų dokumentų, reikalingų valstybių, per kurias vykstama konkrečiu maršrutu, sienų kirtimui tinkamumą ir/ar netinkamumą. Jei keleiviui nėra leidžiama vykti arba keleivis išlaipinamas patikrinimo metu, pinigai už kelionę negrąžinami ir pretenzijos nepriimamos.

6.2. Dėl išsamesnės informacijos keleiviai gali kreiptis į ambasadas. Lietuvos piliečiai gali surasti daugiau informacijos apie reikalavimus kelionės dokumentams ir vykimą į užsienio šalis Užsienio reikalų ministerijos interneto svetainėje keliauk.urm.lt.

6.3. Keleivių asmens dokumentai kelionėje turi galioti šešis mėnesius nuo kelionės pabaigos.

6.4. Estravel ar Keltų operatorius nėra atsakingas, jei keleivio pervežimo sutartis nevykdoma dėl keleivio kelionės dokumentų trūkumo ar valstybės institucijų veiksmų

 

7. Keleivių teisių apsauga

7.1. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 1177/2010 dėl jūrų ir vidaus vandenų keliais vykstančių keleivių teisių yra reglamentuojama: keleivių teisės į nediskriminavimą naudojantis Keltų operatorių siūlomomis paslaugomis; keleivių teisės mirties ar sužalojimo atveju, kai tai kilo dėl nelaimingo atsitikimo kelionės jūra metu; neįgaliųjų ir riboto judumo asmenų teisės į nediskriminavimą ir pagalbą; keleivių teisės reiso atšaukimo ar vėlavimo atveju; minimalios informacijos teikimas, skundų teikimas ir išnagrinėjimas. Pilnas reglamentas http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/ALL/?uri=celex:32010R1177.

7.2. Neįgalūs ar riboto judumo asmenys turi informuoti Estravel arba Keltų operatorių apie specialius poreikius. Estravel nedelsiant pateikia informaciją Keltų operatoriui.

7.3. Estravel yra tarpininkas, padėjęs keleiviui įsigyti Bilietą ir nėra atsakingas už keleivių pervežimo sutarties vykdymą. Estravel taip pat neatsako, jei Keltų operatorius stabdo komercinę veiklą arba pakeičia Bilieto ar paslaugos kainą jų įsigijimo metu.

 

8. Jurisdikcija

8.1. Sutartis tarp Estravel ir kliento dėl Pardavimų sistemos naudojimo yra reglamentuojama Lietuvos Respublikos teisės aktų.

8.2. Keleivių pervežimo sutartis tarp kliento ir Keltų operatoriaus yra reglamentuojama šalies teisės, nurodytos Keltų operatoriaus sąlygose ar tarptautinės teisės reikalavimuose.

 

9. Kelionės draudimas

9.1. Kai klientas perka kelionių paslaugas, Estravel rekomenduoja įsigyti kelionės draudimą keleivio žalai kompensuoti, kai Keltų operatorius neatsako už nuostolius ar papildomas išlaidas. Kelionių draudimas pagal draudiko nustatytas nuostatas ir sąlygas garantuoja pagalbą ir suteikia garantiją netikėtai pertraukus arba atšaukus kelionę, praradus bagažą, sutrikus kliento sveikatai ar įvykus nelaimingam atsitikimui ir t.t.

9.2. Estravel rekomenduoja įsigyti kelionės nutraukimo/atšaukimo draudimą, kuris kompensuoja visas išlaidas, susidariusias dėl kelionės atšaukimo ar atidėjimo.

 

10. Skundų paraiškos

10.1. Visi skundai yra pateikiami ir sprendžiami pagal Estravel nurodytas keleivių paslaugų teikimo taisykles ir sąlygas. Klientas, kuriam yra taikomas šių taisyklių ir sąlygų 7.1. punkte nurodytas reglamentas, gali pateikti skundą Keltų operatoriui ne vėliau kaip per du (2) mėnesius nuo dienos, kai paslaugos buvo arba turėjo būti suteiktos. Keltų operatorius įsipareigoja atsakyti į kliento skundą per vieną mėnesį ir pranešti, ar skundas yra priimtas, atmestas ar vis dar nagrinėjamas. Galutinis atsakymas turi būti pateiktas vėliausiai per du (2) mėnesius nuo skundo gavimo.

10.2. Estravel norėtų atkreipti dėmesį, kad agentūra negali nagrinėti skundų, už kuriuos atsako Keltų operatorius, taip pat skundų, susijusių su klientų aptarnavimu kelte ar terminale, bagažo tvarkymu arba skundų dėl apsaugos kompanijos ar valdžios atstovų vykdytų veiksmų. Tokiais atvejais Estravel gali tik patarti ar pateikti atitinkamo skundo gavėjo kontaktinius duomenis.

 

11. Neteisėtas Pardavimų sistemos ir jos turinio panaudojimas

11.1. Draudžiama be raštiško Estravel sutikimo bet kokiam tikslui naudoti Pardavimų sistemą, kopijuoti, dauginti, keisti ir skelbti duomenis (įskaitant šios svetainės turinį).

11.2. Draudžiami bet kokie veiksmai, dėl kurių gali kilti rezervacinės sistemos veikimo trikdžiai. Tai laikoma neteisėtu užpuolimu ir apie tai bus pranešama teisėsaugos institucijoms. Tokio nusikaltimo atveju, Estravel vienašališkai nustos teikti paslaugas klientui.

Darbo laikas 9:00-18:00 I-V

keltai@estravel.lt

(+370) 5 2125809


Estravel Vilnius, UAB

Konstitucijos pr. 26, LT-08105, Vilnius, Lietuva
Įm. kodas 110781452