Pagalba

Klausimai ir atsakymai

Bendrieji klausimai

  • Kaip galiu žinoti, kad keltai.lt pasiūlymas yra geriausias?
    Keltai.lt sistema yra sukurta taip, kad atliekant rezervaciją jums bus rodomi geriausi pasiūlymai, kuriuos klientui gali pasiūlyti keltų operatorius. Sistema automatiškai parenka paslaugų paketą. Jums nebūtina žinoti specialių pavadinimų, kodų ir t.t., keltai.lt pasirūpins, kad jums būtų pasiūlyta geriausia paslaugos kaina.
     
  • Ar galima užrezervuoti skirtingų operatorių bilietus vienu metu?
    Taip, galima.
     
  • Kaip sužinoti, kad Jūsų užsakymas buvo patvirtintas?
    Atlikus užsakymą, gausite patvirtinantį laišką el. paštu ar SMS žinute su pateiktu turiniu:
    E-bilietas: https://keltai.lt/tickets/example_lt_lt.html
    SMS: “Rezervacija nr. 00000000, TAL>HEL, 01.01.1970 07:30, D terminalas. Geros kelionės!”.
     
  • Kiek bilietų galima rezervuoti vienu metu? Keliems keleiviams?
    Vienu metu daugiausiai galima užrezervuoti 8 bilietus aštuoniems keleiviams. Jei keliauja daugiau nei aštuoni keleiviai, tuo atveju reikia padalinti keleivius į kelias grupeles ir rezervuoti bilietus atskirai arba rašyti mums el. paštu keltai@estravel.lt, laiške nurodant išvykimo ir atvykimo vietas, datą ir keleivių skaičių.
     
  • Kaip užsakyti vietą transporto priemonei?
    Keltai.lt puslapyje galite rezervuoti vietą transporto priemonei, kurios ilgis neviršija 7 metrų. Norint užsakyti vietą transporto priemonei, būtina nurodyti tikslius automobilio išmatavimus, t.y. automobilio ilgį ir aukštį (taip pat nurodykite, jei ant automobilio stogo yra krovinys, jei automobilis turi stogo bagažinę, priekabą ir t.t.).
    Transporto priemonės, kurių svoris viršija 3,5 t ir/arba perveža/ketina pervežti komercines prekes, turi būti rezervuojamos kaip krovinys per keltų operatoriaus krovinių skyrių.
     
  • Kur galiu rasti bendras keltų operatoriaus sąlygas?
    Prieš apmokant už rezervaciją, būtina susipažinti su keltų operatoriaus sąlygomis ir taisyklėmis. Jos yra pateiktos 5-ame rezervacijos proceso žingsnyje.
     
  • Ką daryti, jei išeinant iš elektroninės bankininkystės pamiršau paspausti “Grįžti pas pardavėją”?
    Šiuo atveju bilietas nebuvo užrezervuotas. Dėl bilieto kreipkitės el. paštu keltai@estravel.lt.
     
  • Ką daryti, jei keltas neišvyksta ir kelionė yra atšaukta?
    Maloniai primename, kad kelto operatorius pasilieka teisę keisti išvykimo laiką, priklausomai nuo oro sąlygų ir kitų aplinkybių. Dėl tikslinės informacijos atšaukus reisą prašome kreiptis į operatorių, iš kurio įsigijote bilietą. Keltų operatorius informuoja savo keleivius apie atšauktą reisą ir pasiūlo alternatyvą, todėl yra svarbu nurodyti teisingą keleivio mobiliojo telefono numerį ir el. pašto adresą.
     
  • Kokie yra reikalavimai keliaujant su gyvūnais?
    Prieš keliaujant su gyvūnu, prašome susipažinti su keltų operatoriaus gyvūnų pervežimo sąlygomis. Gyvūnas neturi kelti grėsmės kitiems keleiviams, taip pat būtina turėti dokumentus, patvirtinančius, kad gyvūnas yra sveikas ir paskiepytas.
     
  • Ar keltai.lt išduotas bilietas gali būti naudojamas verslo apskaitoje kaip išlaidų sąskaita?
    Taip, gali.
     
  • Kodėl negaliu pasirinkti kelto reiso?
    Jei negalite nusipirkti bilieto tam tikram kelto reisui, tai gali nutikti dėl kelių priežasčių: kelte nėra pakankamai laisvų vietų, liko per mažai laiko iki kelto išvykimo, kelto išvykimas buvo atšauktas (dėl sudėtingų oro sąlygų ar kitų priežasčių).
     

KEITIMAS

  • Kaip galiu pakeisti savo rezervaciją?
    Bilieto keitimo sąlygos priklauso nuo keltų operatoriaus, tokiais atvejais gali būti taikomas papildomas mokestis. Paprastai bilietą galima pakeisti kitu bilietu. Svarbu, akcijiniai bilietai dažniausiai nekeičiami ir negrąžinami. Informacija apie bilieto keitimo ir grąžinimo sąlygas yra nurodoma užsakymo metu rezervacinėje sistemoje, šias sąlygas taip pat galite rasti nurodytas ant keleivio bilieto. Norėdami pakeisti rezervaciją, siųskite užklausą el. paštu keltai@estravel.lt (jūsų užklausa bus išspręsta per 24 valandas darbo dienomis); taip pat užsakymą pakeisti galite susisiekę tiesiogiai su atitinkamo keltų operatoriaus klientų aptarnavimo skyriumi (tik tuo atveju, jei liko mažiau nei 24 valandos iki išvykimo). Už bilieto keitimą keltai.lt taiko 10 eur mokestį.
     
  • Ar įmanoma pakeisti transporto priemonės duomenis po rezervacijos?
    Transporto priemonės duomenų keitimas priklauso nuo keltų operatoriaus. Paprastai transporto priemonės registracijos duomenis galima pakeisti nemokamai registracijos metu terminale; tačiau, jei registracijos metu nurodyti transporto priemonės išmatavimai viršys išmatavimus nurodytus ant bilieto, pirkėjas turi sumokėti už skirtumą. Transporto priemonės, kurių išmatavimai didesni nei nurodyta ant bilieto, bus įleidžiamos tik tuo atveju, jei kelte bus pakankamai vietos.
     
  • Ar įmanoma pakeisti keleivio duomenis?
    Pirkėjas, kuris atliko rezervaciją, gali pakeisti keleivio duomenis. Dažniausiai keleivio duomenys gali būti keičiami terminale registracijos metu ar keltų operatoriaus klientų aptarnavimo skyriuje. Keitimo sąlygos priklauso nuo keltų operatoriaus taisyklių.
     

ATŠAUKIMAS

  • Kaip galima atšaukti rezervaciją?
    Užsakymas iš keltai.lt gali būti atšauktas, jei tai nepažeidžia keltų operatoriaus atšaukimo sąlygų. Už atšaukimą keltai.lt taiko 10 eur mokestį, kuris bus nuskaičiuotas nuo grąžinamos sumos. Grąžinami pinigai yra pervedami per 10 dienų nuo rezervacijos atšaukimo į banko sąskaitą, iš kurios apmokėjote už bilietą. Rezervaciją atšaukti galite čia: www.keltai.lt

Darbo laikas 9:00-18:00 I-V

keltai@estravel.lt

(+370) 5 2125809


Estravel Vilnius, UAB

Konstitucijos pr. 26, LT-08105, Vilnius, Lietuva
Įm. kodas 110781452